In the Fashion Corner

f






 Bluza - Blouse: Modni studio POSH
Suknja - Skirt: H&M
Narukvica - Bracelet: Massimo Dutti
Torba - Bag: Parfois
Cipele - Shoes: Aldo



Košulja - Shirt: Zara
Suknja - Skirt : Replay
Torba - Bag: Louis Vuitton, Speedy 
Čizme - Boots: Zara







Sinoć smo bile na otvaranju ateljea kod naše drugarice Zorane ! Atelje Zorranah je sjajan, prelepo uređen i obe smo već pronašle stvarčice koje ćete videti u narednim postovima!


Last night  our friend Zorana opened fashion studio so we went there! Zorranah studio is lovely, beautifully furnished and both of us have already found stuff that you will see in future posts!

 KISS, DANA & TATJANA !

Comments

  1. Divno ste obje obucene :) Jedva cekam da vidim sta ste to kupile i kako ce te iskombinovati :)

    ReplyDelete
  2. pretty ;]

    www.live-style20.blogspot.com


    i invite to me

    ReplyDelete
  3. Dopada mi se tvoja suknja i Danine cizme, bas ste bile slatke :)

    ReplyDelete
  4. Lepe su obe kombinacije a zetine cizmice su savrsene :)
    Ako zelite posetite moj blog :)
    http://tatjanakandic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wow
    obe kombinacije su super, sve mi se svidja :)
    pratim vas :)

    tamaritza.blogspor.com

    ReplyDelete
  6. Sve ste lepe! Karirana kosulja mi je bas lepa kao i Tatjanina sljokicava suknja <3

    ReplyDelete
  7. You girls look beautiful :)

    fashionqueen294.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Predivne steee! Jedva cekam da vidim sta ste lepo kupile!:*

    ReplyDelete
  9. Really nice pics. I like it.

    http://fashiondenis.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Cure, jako ste lijepe obje, i posebno mi se sviđa što ste posve drugačije obučene, veliki lajk! :)

    ReplyDelete
  11. vas dvije ste bile najljepse na tom eventu :)

    ReplyDelete
  12. Diiiiivneee ste obe:) Tanjina suknja i Danine čizme su mi najlepše:) <3 <3 <3

    ReplyDelete
  13. Super ste :) Oba outfita su famozna!

    svratiTE ako imate vremena :) http://liliemarlen.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. odlicno! bas nas zanima sta je u kesi? :)

    ReplyDelete
  15. You look even prettier in real life!! Was great to meet you (very quickly!) :) :*

    ReplyDelete
  16. Obe ste jako lepo izgledale :)

    ReplyDelete
  17. Prelepe ste... Mnogo mi se dopadaju vase suknjice i Danine cizmaje :)) :**

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. slatke ste :-)
    follow us http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts